niedziela, 17 maja 2015

Wstęp ;)


Siemka! 
Zapewne kojarzycie mnie z bloga "Strażnicy Marzeń 2 i nie tylko" ale teraz postanowiłam zrobić nowego bloga. Tak o syrenkach znaczy się o syrenie/ trytonie.
I od razu uprzedzam to nie będzie takie miłe opowiadanko o małej syrence tylko o samotnym, nienawidzącym ludzi syrenie. Będzie tam krew, bójki i w końcu... Będzie wątek z Jelsą!! I co obiecałam że w jakimś będzie ;) 
Prolog będzie wieczorem ale o której to nie wiem. 
To co bez zbędnego gadania zapraszam was w świat podwodny xd
Pozdrawiam Olcia :***

7 komentarzy:

  1. No wiesz! Mam podobnego bloga! Telepatyszyn! Hahahaha! Oczywiście żartuję! Na pewno będę czytać tego bloga! Jestem bardzo ciekawa! Czekam na rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom xd ale u mnie to Jack będzie syreną, a u ciebie jest Elsa xd ale w cale od ciebie nie zgapiam żeby nie było xd

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak publikujesz to opowiadanie. Chętnie przeczytam o Jacku Syrence ;). Ciekawe, jak przedstawisz inne postacie. Zając, jako konik morski xd?
    Do pierwszego rozdziału!
    Czerwone Nożyczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!! Czekam z niecierpliwością na prolog czy tam rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja lecę czytać dalej, już nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, niewiem czego tu się spodziewać
    dlatego lece przeczytać prolog.


    OdpowiedzUsuń
  7. Supppperrr poczułam ciarki na plecach....
    Jack niszczycielski tryton- już go ubóstwiam!
    Zamrażam i czytam dalej!!!

    OdpowiedzUsuń