wtorek, 8 grudnia 2015

Witajcie po dłuuu(...)uuugiej przerwie...

Siemaneczko syrenki!
Matko jak ja tego dawno nie pisałam xd
No ale cóż się stało że mnie nie było w kubeczek po Kubusiu długo xd 
 Po pierwsze... Albo nie! Czekać mój tekst xd
Nie bij, nie gwałdź, nie molestuj! (Tja... Nie ma to jak teksty z Bieleckiego xd)
Ale teraz na poważnie... (Dlaczego ja przy tym zaczęłam się śmiać? xd) 
Nie było mnie bo po prostu nie miałam weny, z korrą Lis cały czasz naparzałam na Google+ i teraz na fb xd Lovciam cię Paciu <3 (#NO HOMO XD), czasu a jak chciałam napisać coś na blogu to mój "kochany" i "wspaniały" laptop pokazał mi facka i się zepsuł -.- Tja... Moja smutna historia...
Po drugie:
Miałam dosyć duży remont w domu i też nie miałam za bardzo czasu i tak smutno mi było i wgl... :(
Po trzecie:
Przez pewną osóbkę którą kocham całym moim serduszkiem... Tak mówię o tobie mój Malfoyku ;* 
Ale do rzeczy Ola! To Ewka nakłoniła mnie do bycia otaku i jestem nim xd I wgl Kuroko no Basket mym bogiem, a Free nałogiem xd i mogą się pojawiać jakieś Pomidorowe z tych anime xd i jeszcze jestem yaoistą ale to szczegół...
Po czwarte:
RAFAEL BIELECKI!!!!! KOCHAM KSIĄŻKĘ I WGL ANKIS (autorka)!! Jak skończę czytać to może jakieś dziwne coś streszczenie wam walnę albo cuś xd 
Po piąte:
Nie wiem czy pojawią się w najbliższym czasie jakieś rozdziały ale chcę byście wiedzieli że ja jestem z wami duchem, ciałem i umysłem... Dobra bez umysłu bo mój umysł jest chory xd
Dobra bo gadam głupoty! (Jak zawsze)
Lecę szukać zeszytów z opowiadankami i naparzać w "opku" z korrą jak wróci (Wróć w końcu z tej budy! Demet xd)
Kończę! 
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!
Pozdrawia wasza zawsze wierna i kochana Ollka PL (czyt. Bielecki ;*)

16 komentarzy:

  1. Wraaaaaaaaaacaj!
    Korra! A do, mnie to już nie łaska napisać!? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki ;)
    Ach ten wredny komp xd siem ci popsuł

    OdpowiedzUsuń
  3. No ten...
    ten tego ten...
    ekhem echem...













































































    Czekam xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. hyhyhy *złowieszczy śmiech* hyhyhyyhy....
    jaa nic nie planuję. Spokojnie... a może?
    Bay the way [?? tak to się pisza? XD] czekam na rozdziauuuu xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam w gupie otaku. Pozatym ja też kocham kuroko no basket. Szczegulnie te opowiadania yaoi z KagaKuro. Lowciam je.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedno pytanie tak na przyszłość: Co takiego jest w paringu Jelsa, że wszyscy chcą o tym pisać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie odpowiedzieć za autorkę tego bloga moim własnym zdaniem:
      Jelsa to (póki co - istnieje szansq, że pojawi się w Frozen II) nieoficjalny parring dwóch innych wytwórni (z czego można zrobić opowiadanie typu Romeo i Julia). Aby jakoś spopularyzować tę parkę, piszemy o niej opowiadania (powstała nawet ankieta, że chcemy Jelsę we Frozen II - głosy uzbierane, trzeba wysłać to tylko do obu wytwórnii). A jeśli nie po to, to najzeyczajniej w świecie piszemy, bo ciągnie nas wena i pomysł. Takie samo pytanie jak ty mogę zadać ludziom, którzy piszą... nwm... np. ff o Darach Anioła, o... np. Dramione, Drarry, Drapple, Romione, Hinny itd. xd

      Usuń
    2. P.S. sorry za błędy - telefon mnie nienawidzi xD

      Usuń
  7. SPAM

    Kara od urodzenia wiedziała, co musi zrobić. Wygrać Test. Na trening ma tylko dwadzieścia trzy lata. Musi być doskonała.

    Dziewczyna dokładnie wie jak osiągnąć swój cel, ale na drodze do sukcesu stoi "fałszywa" przyjaźń, cholernie przystojny kujon i największy wróg.

    Czy uda jej się zwyciężyć? Czy życie mafijnej księżniczki jest dla niej odpowiednie? Co się wydarzy, kiedy w jej życiu zagości miłość i przyjaźń? Będzie gotowa je zaakceptować?

    Zapraszam do mnie: nie-doskonala-doakonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekanie jest cnota...XD jak czeba to poczekam

    OdpowiedzUsuń
  9. http://your-angel-hiccup.blogspot.com/

    Zapraszam was wszystkich na mojego nowego bloga! Mam nadzieje, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy ma sens czekania na ten 1 post

    OdpowiedzUsuń