piątek, 26 czerwca 2015

WAKACJE!!!

Siemaneczko Syrenki!
Dziś są wakacje!!! a przynajmniej się zaczynają xd
Życzę wam wspaniałych wakacji i żeby żaden tryton was nie zjadł xd I mnóstwo, mnóstwo zabawy ;)
Napiszcie co wy będziecie robić w wakacje i gdzie jedziecie :)
Może wam pozazdroszczę, może nie xd
To może coś...
I dużo zabawy, radości, spędzonego czasu na dworze, a nie w domu przed kompem  i kolorowych drinków! Nie bez tego... to może soczków? xd Ola demoralizuje młodzież! xd
To życzę wam super wakacji (wiem powtarzam się xd) 

I taki mały smaczek ;)



Trzymajcie się mokro!
Pozdrawia wakacyjna Olcia! :***


3 komentarze:

  1. Dzięki! Miłych wakacji! Ja jade na tydzień do Paryża! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Ja lecę samolotem do Warszawy na jeden dzień, potem na ok 2 tygodnie jadę nad morze polskie a na końcu do babci na wieś
    Wspaniałych i szczęśliwych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Danke i nawzajem :D
    Tak oryginalnie to było, wiem, danke xD
    Ja JADĘ SAMOCHODEM do Niemiec xD 25 godzin w aucie xD na nwm, może 2 tygodnie, może 3.
    A potem nwm, może morze [xD]? Może spotkam twojego Jacka xD
    No więc... nie zapraszam cię nigdzie, bo moje blogi znasz xD ...
    Więc pozostaje mi tylko:
    Pozdrawiam i
    Pa!

    OdpowiedzUsuń