niedziela, 7 czerwca 2015

To nie rozdział ale to bardzo, bardzo głupie xd


Siemka Syrenki!
Tak zapewne już krzyczycie "Gdzie rozdział?! Dawaj rozdział! Jak nie to ręka, noga, mózg na ścianie!" Ale to coś innego i sama nie wierzę że to piszę ale... Mało jest aktywności na moim 1 blogu... Tak i teraz takie "RYLY?! LOL!"  
Tak więc jest trochę smutno bo Syren (tak nazywam tego bloga xd) ma bardzo dużo wyświetleń (dzisiaj było 123 wyświetlenia ;* Thx), a na Strażnikach (to drugi) było ledwo 14 więc :( 
Więc jak już mówiłam/pisałam jest to takie głupie że się reklamuje xd 
Oczywisście nikomu nie każę teraz włazić na bloga  i takie czytam bo muszę tylko zajrzyjcie i przeczytajcie a nuż wam się spodoba ;) 
To na tyle z dzisiejszego kazania xd
Do następnego! 
Pozdrawia Olcia :*** 
P.S. Dzięki za 756 wyświetleń :***

6 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, to nie jest głupie. Po prostu nam proponujesz swój drugi blog, co w tym głupiego? Ja jestem Lexy i zapraszam cię na blog Kolorowydym.blogspot.com który piszę razem z Magdą.
    P.S. Zagłosowałam! I to nie jest głupie, że nam coś proponujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. lexy ma racje
    to nie jest głupie że proponujesz drugiego bloga
    ja zaraz na niego wejde

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuję :*
    W ogóle to cieszę się że wiedzę nową krew albo syrenki jak kto woli ;)
    Chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Nie Jest Głupie! Już wchodzę...

    OdpowiedzUsuń