poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Welcome to my... Eee... A może po prostu? Wróciłam!!

Siemaneczko Syrenki!!!

Tak oto ja! Powróciłam w chwale i te pe...
Jak wicie bądź nie byłam z kolonią nad morzem i było zaje*iście! <3
 I muszę wam się czymś pochwalić bo wczoraj wróciłam...
~Ja 

No co ty?
~Jack

Cichaj! No wróciłam a raczej przyjechałam na przystanek i tam pożegnania i te pe... a gdy się pakowałam do auto rodzice takie coś "Idziesz z nami na koncert Perfekt'a?" Ja takie gały O.O Czy wy to słyszycie? Prefekt! Zespół Perfekt! Ja na nim byłam!! I co było najlepsze akurat w ten dzień *chyba* obchodzili 35 lecie! <3 Boziu czuje się jak taka samochwała ale po prostu nie mogę! Był w Pszczynie! 100 km od mojej miejscowości xd Na sam koniec koloni jeszcze na koncert <3 Love Life Bitch! Love Facking Live! <3 
To na tyle z tego choć jestem tak pod jarana! Że mogę zaśpierwać... Nwm... O mam! ZA ROLNIKIEM PANNY Z KRZYKIEM!!! AAAAAAAA!!!!! Pozdro dla kumatych xd
To mam pytanie takie za 100 punktów. Czy chcecie tą nieszczęsną Pomidorową czy rozdział? 
Trzymajcie się mokro!
Pozdrawia was Ollka!!

P.S. I żeby było jak na Strażnikach piosenka na dziś!
Alvaro Solier - El Mismo Sol <3

2.PS. Dla wszystkich nie ogarów Pomidorowa to u mnie inaczej One-Short/Specjal itp.

9 komentarzy:

  1. Hej, wróciłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tia... ROZDZIAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomidorową później.....

    No to nie mogę się doczekać!!!!!!!!!


    <3
    <3
    <3
    :*
    :*
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomidorowąąąą XDDDD
    Hyhy ja byłam na koncercie Pięknych i Młodych XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy i gdzie? Nie że wiem kto to jest (bo nie wiem chociaż może wiem ale o tym nie wiem) ale ostatnio miałam okazję pójść na ten koncert i chce sprawdzić pewną rzecz (chyba się domyślała jaką XD)

      Usuń
    2. Domyślasz* I miałam okazję pójść ale nie byłam ale wiek kiedy był i gdzie (ten na którym miałam okazję być) no chyba że to nie koncert tylko występ ale nikt nie musi Wiedzieć że się nie znam XD

      Usuń
  3. Rozdział, pomidorową mam jutro xd. (Tak wiem, że to One-Shot xD).
    Blog piękny, ale trochę żal mi Jacka :c.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEM GŁODNA BO NIE MIAŁAM OBIADU!! A DAWN TEMU BYŁA OSTATNIA POMIDOROWA WIEC.
    ..pomidorowa z ryżem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wolę rozdział bo dawno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń