czwartek, 27 sierpnia 2015

Chyba się nie doczekacie tego rozdziału xd Piąte *chyba* LA!

Siemaneczko Syrenki! 
Tak oto ja jestem tu... Zawołał mnie ten świat zaufam mu. 
xD Nie ważne taki mały jakby to ująć... spojler do Pomidorowej? ^^ Nwm xd
Dobra to może brzejdę do meritum? 
Tak dziękuję z całego mojego czarnego serduszka Korrrze Lis? Jak to się odmienia! xD Korra Lis tak będzie prościej z bloga Przygody w Hogwarcie Jelsa którego oczywiście szczerze polecam i takie małe info do ciebie Korra. Jak ty mnie wystraszyłaś ostatnim rozdziałem! xD Przez całe jego czytanie praktycznie nie oddychałam, a ty se potem godosz, że "koniec księgi pierwszej" XD No cóż taka chora ja xd
Dosyć mojego pitolenia! Pytania czekają!

1. Twój najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole?
Matematyka!

2. Czytasz mój blog? Podoba się?
Czytam! I podoba mi się! I zacytuję to co powiedziałam przedtem "Jak ty mnie wystraszyłaś ostatnim rozdziałem! xD Przez całe jego czytanie praktycznie nie oddychałam, a ty se potem godosz, że "koniec księgi pierwszej". Nom xd

3. Ulubiona piosenka?
Ech... Nie mam jednej ale mam dużo... I to bardzo dużo xd Ale jakby co to zapraszam na mojego YT i playlistę i tam znajdziesz moje nutki xd Chyba...

4. Lubisz rysować lub jest to twoje hobby?
Lubię! A nawet Kocham! <3 I jak nie zapomnę to dodam jakieś moje prace xd

5. Gdybyś mogła zaplanować fabułę drugiej części Frozen
to co by się tam działo?
O Geez! Jak ja bym teraz napisała fabułę mnie więcej Frozen 2 to bym nie skończyła do jutra! xd Ale mogę powiedzieć, że była by tam Jelsa! Ale nie taka od razu miłość i wgl. tylko od nienawiści do miłości ;) Tak jakby co.

Więc co? To na tyle ;) Nie chce mi się nominować więc nie będzie.
Trzymajcie się mokro!
Pozdrawia... A A A! Nie tak prędko! Coś obiecałam.
Bazgroły!
P.S. Przepraszam że brzydkie światło... ale tak jest jak się robi zdjęcia na laptopie z lampką nocną xd

Jelsa alikronem xd

Jelsa końmi ;)

Jack Frost z kwiatuszkami *.*

Nasz kochany trytonek :***

Jack i Zając :*

Sweet <3

I Hogwart <3

To teraz na poważnie ja się żegnam i idę pisać rozdział!
Więc trzymać się mokro i nie wyschnąć ;)
Pozdrawia Ollka! 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję LA! Iiiiii.....czekam na rozdział! XD
    P.S Ładnie rysujesz! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy ja muszę być sucha XDDDD chyba że mam lawą kapać bo w Piekle wody nima xd
    Rysunki zajebioza <333

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie! TRYTON! BO CIĘ USMAŻĘ NA PATELNI I RZUCĘ NA POŻARCIE EDWARDOWI, JEŚLI JESZCZE RAZ MNIE I MOJEGO LAPTOPA OCHLAPIESZ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muahaha xD Nie wiem czy mam się cieszyć czy uciekać? O.o Jacki pomóżcie...
      ~Jack tryton

      Rodź se sam... Przynajmniej będzie na co popatrzeć ;)
      ~Jack zły

      Popieram Frosta! Kto idzie na Sing Star?!
      ~Jack dobry

      Nie! O.o Wiki pomocy xd

      Usuń
  4. Dostałaś nominację! Więcej tu - http://jelsarostopicserca.blogspot.com/2015/08/la-nr6-7-8-9.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Łączymy się! Jto jeszcze nienawidzi matmy?!




    Rozdział! No dawaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do LA więcej tu >>> http://pamietnikjackafrosta.blogspot.com/2015/08/dziekuje-za-trzecie-la.html <<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cie do La! Więcej tutaj: http://serceskutelodem.blogspot.com/2015/08/szoste-i-siodme-la-dziekuje.html
    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń