niedziela, 2 sierpnia 2015

Jestem, żyjem i mniemam się dobrze ;)

Siemaneczko Syrenki! 
Jacie jak ja już dawno tego nie mówiłam xd
No nie ważne! Jak widać jestem nawet przed czasem xd

Jeden dzień... A zaszalałaś xd
~Jack tryton

Dziękuję... Grunt to mieć wsparcie u zwierząt się znaczy u przyjaciół... Wiem że mnie kochasz :* No nie ważne to są nasze sprawy xd 
Jak wicie bądź nie bo nie chciało wam się czytać poprzedniego posta była we Rzeszowie i wróciłam :) Ale za to się tam nie leniłam bo napisałam 2 Pomidorowe :D A teraz proszę o fale xd
Tak i teraz mam pytanie... Które pierwsze?
1. "Hogwart - Wspólna Lekcja Transmutacji."
2. "Frosty z Dzikiej Doliny"
Od razu mówię będzie tam Jelsa ;*
To tyle z przyjemności teraz czas na coś złego :(
W domku jestem na tydzień a potem nad morze jadę :/ Nwm czy będzie tam internet... A! Waśnie a propo internetu... bo jak byłam w tym Rzeszowie u rodzinki to był internet i laptop, a Oli dziecku specjalnej troski nie chciało się na niego wchodzić więc gdyby Ola ruszyła 4 litery to by coś napisała. Ale nie! Bo jest leniem. Wrrr... No nie ważne.
Ja kończę bo Jackuś zaczyna się śmiać z mojej małej szczerości :/
No nic piszcie co ma być pierwsze a ja się żegnam :)
Trzymajcie się mokro :)
Pozdrawia Olcia :***
I Jack Mróż <3

10 komentarzy:

  1. Wróciłaś! Bardzo się cieszę i czekam na rozdział. Życzę też udanej wyprawy nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Grunt to mieć wsparcie u zwierząt się znaczy u przyjaciół..." xD
    Tytuł 2. pomidorowej mnie bardziej zaciekawił xD
    Tratatatat Olka wróciła na tydzień xD
    ~I.Q.~
    P.S. Na Zło Czasem Wygrywa i GM na ten tydzień bdz czy nie? Takaaaaaa natrętna ja xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spoko niech będzie Frosty xd Ale na niego poczekacie xd
      P.S. Może coś mi się uda ale nic nie obiecuję xd

      Usuń
    2. Okay xd bo jakby co to na Zło byłaby tw kolej xd tylko urlop w razie co pisz, żeby odwiesić xd

      Usuń
  3. Zapraszam na mój nowy blog o Jelsie Ostrość lodu
    Keepcalmandlovejelsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać nexta ~Nowa czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam, przeczytałam, pokochałam :). Czekam na kolejne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  6. XDDDD. Kocham twoje pomidorówki z ryżem ^^(czyli jelsa) daj przepis XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz moje przepisy są bardzo ale to bardzo strzeżone...
      ~Ja

      No ja nie wiem. A z kim kilka godzin temu rozmawiałaś o planach?
      ~Jack tryton

      Shut up Snow B****!
      ~Ja

      Usuń
  7. Cieszę się, że wróciłaś! Dla mnie to bez różnicy, który temat pomidorowej lepszy, bo i tak bedzie super! O jeden procent mam chrapke na hogwart, ale ty zdecyduj XD Czekam <3

    OdpowiedzUsuń