środa, 7 października 2015

Coś nowego xd

Siemaneczko Syrenki! Po raz drugi xD
Tak zrobiłam coś co sie wam spodoba xD
Tak zrobiłam coś, że anonimy mogą pisać komentarze! Tak! Myślę, że to dobrze :)
Więc jakby co to proszę byście się podpisywali tak:
- (wasz nick) 
Po prostu będzie mi łatwiej wiedzieć ile was jest ;)
Taka krótka notka ode mnie xd Chyba najkrótsza na tym blogu O.o
No nie ważne xD
Zapraszam was na LA na dole ;)
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!!
Pozdrawia Ollka!!!
P.S. Tak Agadoo ciebie pozdrawiam najserdeczniej :***

5 komentarzy:

  1. Zobaczmy... *klika anonim* no fakt włączyłaś xD
    ~Infernal Queen~

    OdpowiedzUsuń
  2. NO WRESZCIE!!! ^^
    Szkoda, że nie zrobiłaś tego trzy dni wcześniej, nie musiałabym komentować opka o Jacku - syrenie przez innego bloga...ale teraz będę mogła C:< O ILE WRESZCIE WSTAWISZ NOWY ROZDZIAŁ!
    Dziamkujem za pozrowionka ;3
    Uchachana Agadoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że anonimki mają prawo głosu !
    Pozdrawiam i czekam na next
    Julkaa

    OdpowiedzUsuń