środa, 7 października 2015

LA! Dwunaste! Trzynaste! O.o

Siemaneczko Syrenki!!!
Tak oto przed wami kolejne dwie nominacje do LA!!
O Geez ile ich jest xD
Dziękuję z całego mojego serduszka:
1. Snow Moon z bloga Pamiętnik Jacka Frosta
2. I Suzanne Marie L. z bloga Once Upon A Time - Jelsa
To co? Zaczynamy!

Snow Moon:
1. Ile czytasz blogów?
O Geez... Dużo i to bardzo xd

2.  Masz rodzeństwo? Brat czy siostra? Starsze czy młodsze? [Julia szuka chłopaka XD~Jack]
Mam dwóch starszych braci i zasmucę cię Jula... oboje są żonaci xD

3. Kiedy zaczęła się twoja "przygoda" z blogami?
Eee... Z pół roku temu? Nwm xD

4. Jaki masz telefon? (Samsung, Nokia, LG)?
Demet! Nigdy nie wiem! Bo nie umiem sprawdzać xd Powiedzmy, że to brzydkie coś to Hell'o Kitty xD 

5. Masz snapa?
Weź z tym idź! 

6. Jaką masz klawiaturę w tel?
Dotykową

7. Co byś robiła, gdybys nie dostała nominacji?
Zapewne bym siedziała na jakiś stronkach albo próbowała coś napisać xD

8 Co byś robiła,, gdybyś nie założyła bloga?
Pisała bym opka dla siebie xd

9. Znasz TĄ stronę? Korzystasz z niej?
Kiedyś teraz nie.

10. Znasz kogoś kto jest twoim "kolegą/koleżanką" a cię mega wkurza?
Ależ oczywiście ja mam takich samych xD A zwłaszcza gdy powiem "O ja wale w dupe!" xD

 11. Masz takie coś, że jak masz włączony komputer i nieważne jaką kartę, to musisz mieć fb? Bo ja nie X'D
Eee... I dont understend questions im wery sory xD

Suzanne Marie L.:
1. Za co kochasz Philip'a ? [Yeti]
Nie wiem... może za to, że chciał dowalić Jackowi xD

2. Pokażesz jakiś swój rysunek ?
Kiedyś pokazywałam xD Ale może dam na koniec xd

3. Kiedy kolejny rozdział ?
Nie wiem! Może jak w końcu przestanę (oczywiście że nie chcę :*) pisać z Korrą Lis na Hangoutcie xD 

4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
Nie mam xD Ale można wejść na mojego YT i do Fajne filmy i tam mam swoje chore ale ulubione piosenki xD TU

5. Wolisz Da Vinci'ego czy Piccasso ?
Chyba Da Vinci on namalował tą Mona Lisę? Czy kogoś tam xD

6. Gdybyś miała wybrać to ; naleśniki czy gofry ?
Obie? Obie... Obie. Obie są dobre. xD
7. Wybierasz; czekolada czy cebula ?
Czekolada!!!

8. W jakiej części Polski mieszkasz ? [np. Wielkopolska, Mazowsze]
Śląsk!!! <3

9. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
Niebieski!

10. Jaka jest twoja ulubiona pora roku ?
Wszystkie! Ale zima tak o 1% wygrywa xd


To tyle... Uff... xd 
To co macie moje bazgroły xD
I... nie miła niespodzianka nie ma baterii w aparacie i nie zrobię zdjęć! Ale w poprzednim LA są więc , a jak będę miała baterie to dodam do jakiegoś rozdziału czy coś xD
Ale mogę wam dać jakieś zdjęcia z Jelsą albo z... ^^... nie nie zrobię wam tego xd Albo? ^^

Zakochałam się w tym zdjęciu *.* 
Ładne zdjęcie... A gdyby tak...
xD

So sweet <3
Uuu... Ktoś tu się zarumienił xd
Nie pytajcie co ja oglądam!!! To jest chore!!! 

Trytonek <3
Muahahaha!!!! Hijack!!! <3

Dobra! Koniec tego dobrego! 
Ja idę dalej męczyć ten rozdział xd 
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!!
Pozdrawia Ollka!!!
I prze szczęśliwy Jack Mróz!! (Pozdro dla kumatych xd)
I tak samo szczęśliwa Elsa!!!

3 komentarze: