środa, 22 lipca 2015

Jadę gdzieś w dal... Chyba...

Siemaneczko Syrenki!
Tak jak było na Strażnikach wyjeżdżam do Rzeszowa i nad morze nasze kochane Bałtyckie! <3
To do Rzeszowa jadę na 2 tygodnie i wrócę 6 sierpnia, a nad morze jadę od 9 do 23? Chyba... Nie jestem dobra z dat xd Dlaczego mi się historia przypomniała O.o Nie ważne ze mną jest chyba coś nie tak... Chomik się buntuje! Nie tą stronę mózgu napędza xd 
Nie ważne... Nie słuchajcie mnie xd To ja się pakuję i zostawiam was samych przez te 4 tygodnie :'(
*tup... tup... tup...*
Jack won! Z tą drewnianą chochlą? O.o
~Ja

Z jaką chochlą o czym ty mówisz? *chowa ją szybko za plecami i szczerzy się do mnie*
~Jack tryton

Ech... No dobra napisz coś... Niech stracę...
~Ja

JA! Pozdrawiam wszystkich czytelników! <3 Dziękuję że czekacie na nexta ale niestety ta oto tu osobniczka nie zamierza nic zrobić xD Wiem że mnie kochasz :*
~tryton

Oczywiście. Oczywiście. Ja kończę i idę bo wołają xd 
Trzymajcie się mokro!
Pozdrawia Olcia :***
I Jack Mróz <3 

3 komentarze:

  1. Odsyłamy pozdrowienia!
    -ja i zgraja moich Jacków xD

    Oluś, czekam niecierpliwie xD
    -ja

    Drewniana chochla? Lepiej patelnia od Punki!
    -mój Jack

    xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekać będę nawet rok! Pozdrawiam! <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest BOSKI a ja jestem nową czytelniczka tego WSPANIAŁEGO bloga!!! Na nexta poczekamy nawet i rok bo warto!!

    Ciekawia mnie dalsze losy el i jacka...Jack nienawidzi El? Smutam sie ;-; ale.......


    NIECH ŻYJE JELSA!!

    Czekam na twój powrót ^^

    OdpowiedzUsuń