niedziela, 5 lipca 2015

LA! Drugie xd

Siemanko syrenki!
To znowu ja ponieważ, gdyż, cóż.
Zostałam nominowana po raz drugi do LA xd
Teraz od Wiktori Jabłońskiej z bloga frost-snow.blogspot.com
Bez zbędnego gadania zapraszam... do poznawania moich sekretów xd

1.      Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?
Tak, a nawet bardzo xd

2.      Jaki masz styl ubioru?
Szczerze to nie mam takiego. Po prostu ubieram się tak jak mi się podoba ;)

3.      Jakie cechy w ludziach podziwiasz, a jakich nienawidzisz?
Ech... Trudne... Podziwiam w ludziach na pewno to że są szczerzy, że lubią cię za to kim jesteś naprawdę. A czego nienawidzę? To chyba chwalipient i wywyższających się. Chyba nie o to chodziło ale tak ja twierdzę xd

4.      Ulubiony przedmiot szkolny?
Muzyka, biologia, religia, polski (tylko dlatego że na nich prawie robimy co chcemy xd)

5.      Deszczowy, pochmurny czy słoneczny dzień?
Pochmurny dzień. Bo ni to ciepło, ni to zimno. Dla mnie w sam raz.

6.      Twój kolor oczu?
Zielono-niebieskie

7.      Kiedy masz urodziny?
18 lipca 2001 ;) 

8.      Ile masz wzrostu?
Skąd mam wiedzieć? Nie mierzę się ale chyba 160? 150? Nwm xd

9.      Czemu założyłaś bloga i kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda z Jelsą?
Z nudów właściwie go założyłam xd A moja przygoda z Jelsą rozpoczęła się w grudni w tamtym roku i pamiętam że pierwszy blog jaki przeczytałam to http://marzenia2.blogspot.com/ i nadal czytam i polecam ;)

10.  Opisz swój charakter w kilku zdaniach.
Jestem dziwnym człowiekiem. Trochę nudna a nawet bardzo, dziwna, staram się być miła i grzeczna ale cóż Life is brutal ni wychodzi. Jestem bałaganiarą wokół mnie mogą się walać ciuchy, stare żarcie wszystko nie ruszę się i będę sprzątać. Jak ja to mówię "Ja nie z tych!". I jeszcze jedno jestem osom w dawaniu sucharów! "Jak nazywa się koleś słuchający stereo? Stereotyp!" Suchary! Rozdaję suchary! 


11.  Co lubisz robić w wolnym czasie?
Często czytam, czasem coś namaluję, napiszę wiec mam co robić xd

To na tyle z zwierzeń i może kogoś nominuję xd

I pytanka :D
1. Jaki był najdziwniejszy parring jaki widziałaś?
2. Ulubiony zespół/piosenkarz?
3. Lubisz truskawki? 
4. Zima, Wiosna, Lato, Jesień? Które najbardziej lubisz?
5. Opowiedz kawał. Może być nawet krótki i beznadziejny.
6. Co sądzisz o polskich  youtuberach?
7. Masz jakiś ukryty talent? Jak masz to jaki? A jak nie to nie xd
8. Kiedy masz urodziny?
9. Ulubione słodycze? 
10. Jak masz na imię? 
11. Czy wierzysz w Jack'a Frost'a? 

To na tyle ode mnie.
Trzymajcie się mokro ;)
Pozdrawia Olcia :***

7 komentarzy:

  1. Olciu! Gratuluję drugiego LA!
    Napisałam ci koma pod pierwszym LA.
    ~Pozdrowionka i weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szupcio! xD
    A ja tak tylko wspomnę, że piszesz teraz na http://jelsa-g-m.blogspot.com/
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście ;) I coś zaczynam myśleć ale nie wychodzi. Chomik w głowie zdycha bo nie karmie i kółko - czy jak to się tam nazywa co chomik biega - się zacina xd

      Usuń
    2. Aha xD to życzę chomikowi szybkiego powrotu do formy xD

      Usuń
  3. Ty nudna? Ty nudna? *psychiczny śmiech w tle*
    Sorki za brak komów, ale:
    1. Nie chcę mi się :P
    2. Życie mnie nie koffa.
    3. Nie umiem tego robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wredna! Ja ci dam nie chce mi się! Wrrr...

      Usuń
  4. Gratuluję i następne La ci od Layly bloglayly.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń