niedziela, 5 lipca 2015

LA! Thank ju wery wery much!

Siemanko Syrenki!
Dzisiaj tak nie typowo bo zostałam nominowana do LA!
Dziękuję Lexy i Magdzie ;)
To wy chyba wiecie co to jest LA więc nie piszę. W sumie macie też wujka google xd

To ja zaczynam xd

1. Czy lubisz Percabeth? Jeśli nie to dlaczego? Jeśli tak, to też dlaczego?
~ Chodzi o Percy i Annabeth? Jak tak to fajnie razem wyglądają xd

2. Czy uprawisz jakiś sport? Jaki?
Ech... HeHe...No więc sport i ja nie idziemy razem w parze xd Ale lubię siatkówkę ;)

3. Dlaczego piszesz bloga?
Dlaczego piszę bloga? Hmm... W sumie sama nie wiem xd Po prostu zawsze chciałam i gdy pisałam swoje opka w zeszycie naszła mnie ochota na własnego xd i tak oto powstały ;)

4. Często czytasz książki? Na przykład jakie?
Ooo tak... Kocham czytać <3 Aktualnie czytam serię John'a Flangan'a "Zwiadowcy" Czytam już 9 księgę <3 Więc tak jestem takim mulem książkowym choć lektur nie tykam xd

5. Lubisz placki?
A kto nie lubi? Lovciam <3

6. Czy lubisz mój blog?
No oczywiście :D Tylko nie komentuję i jestem z tego powodu zła! 

7. Czy masz chłopaka?
Piona! Nie mam i jak ja to mówię "Nie chcę mieć kogoś kto mi będzie truł cały dzień" xd

8. Czy oglądasz filmy Disney'a i Dream Works'a?
No oczywiście! Kocham te wytwórnie zwłaszcza za:
Strażników Marzeń, Krainy Lodu, Zaplątanych, Meridy Walecznej, Jak wytresować smoka 1 i 2 i za bajkę mojego dzieciństwa Mustang z dzikiej doliny <3

9. Ile masz lat?
13 lat... 

10. Jaki masz kolor włosów?
Jestem blondynką ale na wakacje koleżanki mi zrobiły niebieskie końcówki, które teraz wyglądają jak zielony...

11. Wolisz spędzać czas na powietrzu czy w domu?
Ja jestem no lifem więc dom przed kompem przy książce xd

Nom to cza kogoś nominować co nie? Ale mi się nie chce! A w sumie nie będę im truć.
Nie ma!

To dziękuję jeszcze raz Lexy i Magdzie <3
Trzymajcie się mokro :*
Pozdrawia Olcia :***

2 komentarze:

  1. Droga Olciu! Tak chodziło o Percy'ego i Annabeth, ja też nie przepadam za sportem, piona! i czekam na nowy next!
    Nie ma za co <3
    ~Pozdrowionka i weny!
    P.S. Witaj w klubie. (ja i Magda też mamy po 13 lat)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, Mustang z dzikiej doliny to też była bajka mojego dzieciństwa i ją lovciam♥ Często ją oglądam i zawszę ryczę...

    OdpowiedzUsuń