niedziela, 19 lipca 2015

Skoro wszyscy to ja też!

Siemaneczko Syrenki!
Wiem możecie mnie zjeść, zniszczyć, spalić i wszystko ale jeszcze musicie poczekać na rozdział.
Ale mogę wam zdradzić coś. Wiele (jedna osoba ale na pewno niektórzy tak mówili) pisało że "Kristoff jak mogłeś?! Wiec wam powiem Kristoff nie jest zły. Tyle powiem xD
Ale teraz przejdę do meritum...

Ola zna takie trudne słowa? Brawo. xD
~Jack

Zamknij się! Wrrr... I widzicie co ja z nim mam? Wika wie xd
To tak jak wiecie.
Jelsa być może będzie w Frozen 2!!!!!! <3 <3

Więc daję wam linka Dajecie!!! <3
Musicie się tylko zarejestrować. Po prawej stronie ekranu jest coś do rejestracji xD Piszecie dane i już zagłosowaliscie xd

Ola była bardzo mądra i nie wiedziała jak to zrobić xd HAHAHA!!!!
~Jack

Nosz! Won do szafy parszywcu!
Ja dziękuję za uwagę i czekajcie na rozdział xd
~Ja

Kobieta mnie bije! O.o Pomocy!
~Jack

Nie zważajcie na niego xD Jeszcze jedno takie małe urozmaicenie. Obrazki z Jelsą <3

Już się nie mogę doczekać :***
Jaa... <3
Nowe ubranko xd
Coś dla kumatych xd Czyżby "Stop" nie wygląda uroczo?
Trzymajcie się mokro!
Pozdrawia Olcia!!!

4 komentarze:

  1. "Kobieta mnie bije! O.o Pomocy!" niestety, Jack, mam ten sam problem xD
    -mój Jack

    Oi wiem co ty z nim masz xd
    A ostatnie zdjęcie, to Halt i Erak? Wtedy, co na spotkanie z Temudżeinami płynęli, żeby potwierdzić zdradę tego tam innego jakiegoś? XD
    ~I.Q.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak <3 Ale przyznaj ślicznie wygląda xD
      ~Ja

      Ale musiałaś jak Elsa przyozdabia bluzę w kwiatkowe wzory?
      ~Jack

      Usuń
    2. Coś ty, Jack, to urocze xD
      Tak, Haltuś słodko wygląda <3 xD
      ~I.Q.~

      Usuń
  2. Uhhh oczywiście kris być dobry.

    OdpowiedzUsuń