czwartek, 9 lipca 2015

Trzecie LA!

Siemaneczko Syrenki!
Tak oto przed wami kolejny Liebster Award!
Dziękuję Layla z bloga http://bloglayly.blogspot.com/ Wybacz że nie komentuję...
Blog naprawdę fajny, a ja chyba zacznę pisać? 

1 Z jakiego woj. jesteś?
Województwo Śląskie 

2 Co chcesz robić jak będziesz duza?
A bo ja wiem... Nigdy się nie zastanawiałam xd i na razie nie chcę 

3 Lubisz czekoladę? XD
A kto nie lubi? Kocham <3

4 Chodzisz na boso?
Szczerze to ja bym całe życie chodziła na boso ;) Ale niestety moja mama jest nie do przekupienia xd

5 Jaką liczbę naj. lubisz?
... Chyba 4... Nie mam takiej xd

6 Hobby?
Pisanie, czytanie, szkicowanie, śpiewanie, pływanie, jedzenie xd

7 Spać się ci chce?
Przed chwilą stałam xd

8 Boże dużo jeszcze! Sport?
Tak dużo jeszcze xd Sport i ja nie chodzimy w parze... xD Choć lubię siatkówkę xd

9 Plaża/góry?
Ani to ani to. Nie lubię plaż bo nie lubię się opalać, a góry bo za dużo chodzenia...
A tak na serio to plaża xd Uwielbiam pływać :D

10 Zmienny charakter? :)
Dosyć często xd

11 Sytuacja oczywista oczywistość.
Eeee... Chomik nie nadąża... Jestem na tak Paweł Kozioł! 
I dont rozumieć kuestions xd

To na tyle dzisiaj xd dziękuję jeszcze raz Layla :***
To co?
Trzymajcie się mokro!
Pozdrawia Olcia :***

2 komentarze:

  1. U mnie nowy rozdział :3
    Ja też kocham chodzić boso. Od dziś jestem żeńską wersją Jacka Frosta tylko że nie lubię zimy XD
    Ale mam w sobie z Jacka- kocham- chodzić boso, nosić bluzy i bawić się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do LA! Więcej tu:
    http://jelsaorazemily.blogspot.com/2015/07/la.html

    OdpowiedzUsuń