wtorek, 8 września 2015

Dziewiąte LA! xD Ludzie Haltujcie!

Siemaneczko Syrenki!
Dziś zaczniemy od LA! O.o 9... 9 LA... 
Geez ja myślałam, że przez całe życie dostanę ze trzy może pięć, a tu dziewięć xD
No nic zaczniemy może od początku ;)
Dziękuję bardzo serdecznie Miri? Miry? Mira! O normalnie xD Z bloga Historia Nikol, którą muszę chyba zacząć czytać xD Przepraszam się poprawię i zacznę czytać ;)
To może zacznę odpowiadać xd


1. Ulubiony kwiat?
Nie mam... nawet nie lubię chabaziów! 

2. Masz zwierzątko? Jakie?
Mam psa Jacki <3 i cztery koty ;) Bunia, Kajtek, Maciek i Tadzia/Zoja/ Tosia nie wiem jak ją nazwać xd

3. Najgorszy przedmiot szkolny?
Matematyka!!!

4. Do której klasy chodzisz? (a, b, c...)
"B" do Biedaków xD

5. Ulubiony kolor?
Niebieski <3

6. Masz rodzeństwo?
Mam dwóch starszych braci ;)

7. Znasz jakąś smutną piosenkę? Jeśli tak to jaka to?
Jedyna piosenka, która naprawdę jest - według mnie - smutna to 9 crimes damien rice ;)

8. Lubisz śpiewać/tańczyć?
Lubię śpiewać, a tańczyć nie koniecznie xD

9. Znasz jakiegoś blogera, chłopaka? Ja jakoś jeszcze ani jednego nie widziam xd.
Jedyni jakich widziałam to Kira i L oni prowadzą też bloga o Jelsie

10. Najlepszy dzień tygodnia?
Sobota!!

11. Opisz siebie z charakteru.
Dziwna, zwariowana, wredna, niekiedy chamska i czasami miła... spokojna i "uprzejma" xd

Nie chce mi się nominować więc mam pomysła xd Baaa(...)aardzo oryginalnego...
To kto to czyta może odpowiedzieć na pytania na swoim blogu ;)

1. Pizza czy Kebab?
2. Gdybyś była/był syreną/trytonem jaki byś miała kolor ogona? I jak by wyglądał?
3. Oglądałaś/łeś w sobotę Krainę Lodu? ^^
4. Podoba ci się mój blog?
5. Jak masz na imię?
6. Do, której klasy idziesz?
7. Olaf czy Szczerbatek? 
8. Hijack czy Jackrabbit? ^^ (Wiem głupie pytanie xD)
9. Gdybyś mogła to jaką moc z Czterech Żywiołów byś miała?
10. Do jakiego domu chciała/chciał byś pójść? Slytherin, Griffindor, Ravenclaw czy Hluffenpuff?
11. I! Napisz krótki i głupi kawał xD

Dziękuję za wysłuchanie i zapraszam na czekanie na rozdział xD (Miłe pocieszenie co nie?)
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!
Pozdrawia Ollka!! :***

8 komentarzy:

  1. Ooo. Ale fajnie. Odpowiem ^^
    To czekamy... ~,~


    :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lexy ma rację ;) CZEKAMY!!! Ja też odpowiem ;) No to wszystko. CZEKAMY usycham wylej na mnie pomidorową, albo co chcesz ale wylej XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od zerówki byłam w B (=bogowie xD) no a teraz mamy jedną klasę na tym samym roku i nie mamy literki xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadałam na to, bo nipamiętam? XDD

    OdpowiedzUsuń