wtorek, 1 września 2015

Szóste, Siódme i Ósme LA!

Siemaneczko Syrenki!
Jak sami widzicie czekają nas aż 3 LA! W ogóle takie BOOM! Aż trzy! xd Się powtarzam xd No nie ważne! Zacznijmy tak jak zawsze.

Dziękuję bardzo serdecznie:
1. Amelie White z bloga Roztopić serca
2. Puli z bloga Serce skute lodem
3. I Snow Moon z bloga Pamiętnik Jacka Frosta

Dziękuję wszystkim dziewczynom <3 I serdecznie zapraszam na ich blogi :***
Będę wgl pisać jak mnie dodały czyli tak jak u góry xd

Amelie White:
1.Masz laptopa czy stacjonarny?
Laptopa ;)

2. Masz zwierzaka?
Mam 1 psa i trzy koty + pięć co nie dawno się urodziły xd

3. Jeśli tak jak ma na imie i jakie ma śmieszne zachowania? Jeśli nie jakiego chciała byś mieć?
Pies Jacki i gdy chcę go wziąść na ręce to zawsze kładzie się na plecy. Koty to Maciek <3 Kajtek i Bunia, a tak to nie mają żadnego ciekawego zachowania... Tylko  jak są głodne to wtedy bardziej się tulą... Dziwne stworzenia... I takie małe info ode mnie ja wszystkie zwierzęta nazywam "Szczurami" nie wiem czemu xd Takie spaczenie xD

 4. Najodleglejsze pragnienie.
Nie wiem... Chyba żeby ludzie mnie znali jako ktoś ważny, a nie jako zwykła Ola... xd

5. Ulubiony pluszak z dzieciństwa?
Lewek <3 Taki pluszowy malutki lewek <3 Wiem mało oryginalna nazwa xd

6. Masz smaka na maka?
A mam ;)

7. Lubisz maliny?
Lubiem... Truskawki lepsze ;)

8. Jesteś z in vitro czy przeciw? XDXDXD
Mnie to tam wisi i powiewa xd

9. Ciepło czy zimno?
Zimno :3

10. Wolność?
Wolność.

11.Myślałaś kiedyś żeby uciec?
Tylko dal beki xd

No to tyle od Amelie :*

2. Puli :D

1. Jaką muzykę słuchasz? Masz jakąś ulubioną piosenkę?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho xd Ale ostatnio polubiłam piosenkę Jelsa I Hate Your Boyfriend xd Ona jest Zajebista xd 
"I love everything about you girl don't you understand 
I love you from head to toe girl but I hate your boyfriend 
I love everything about you girl don't you understand 
I love you from head to toe girl but I hate your boyfriend"
Cały czas mi to leci w głowie xd

2. Skąd czerpiesz inspirację do swojego bloga?
Z obrazków, filmików, blogów i ze wszystkiego xd

3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać albo rysować :)

4. Cieszysz się, że wracasz do szkoły?
Nie rozśmieszaj mnie... 

5. Mogłabyś opisać siebie w 2 zdaniach?
Chora na mózg - którego nie ma - osoba. Coś co umie - chyba - piasać. 
Są dwa? Są dwa. xD

 6. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Zwiadowcy. Halt w niebezpieczeństwie. To co że Halt tam prawie umarł xd 

 7. Jaki masz kolor oczu?
Zielono-niebieskie. 

8. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
Nie wiem... Chyba pisarką albo jak lepiej mi pójdzie to malarką xd

9. Wolisz spędzać czas ze znajomymi czy sama?
Sama ;) Tak Ollka odludkiem xD

10. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? XD
Ani tym ani tym xD

11. Jakbyś mogła stać się jakimś zwierzęciem, to co to by było?
Nie wiem... Chyba wilkiem *.* <3 Kocham je!

12. Jaką postać ze swojego bloga lubisz najbardziej?
Oczywiście Jack Mróz <3 

Tyle od Puli :*

3. Witaj Snow Moon o co dzisiaj się zapytasz?

1. Jaka jest twoja najczęstsza fryzura?
Zwykły kucyk ;)

2. Ile blogów czytasz? O czym?
O Geez... Blogów czytam mnóstwo! Chyba z 50 jak nie więcej. A przeważnie czytam o Jelsie i o tym co mi się spodoba ;)

3. Jeździsz na jakimś motorze? 
Raz na jakiś czas ;)

4. Ile teraz jest u ciebie stopni? 
32! POMOCY!!!!

5. Jakie jest najczęstsze pytanie zadawane na LA?
Nwm... Chyba na temat piosenki albo imię czy coś nwm xd

6. Jaki jest twój ulubiony blog?
Nie mam takiego, wszystkie są zajebiste :*

7. Czytasz mojego bloga? 
Czytam. I kiedy dodasz nexta?! On jest OSOM!! <3

8.  Jaki napój pijesz najczęściej (np. woda, cola, sok jabłkowy itp.)
Woda niegazowana albo cola

9. Masz snapchata, instagrama, facebooka, aska itp.?
Mam fb, a na aska i instagrama nie wchodzę 

10. Ile miałaś dzisiaj wyświetleń na blogu?
81 <3 Kocham was :***

11. Cieszysz się, z tego, że zaczęłaś pisać bloga?
Tak i to bardzo. To jest jedna z moich najlepszych decyzji. <3

No to tyle z mojego zwierzania. Nie chce mi się nominować i wgl... ale wiem co zrobię ;) Będę gotować Pomidorową! Co wy na to? w sumie zaczęłam pisać 3, a Frosty stoi w miejscu...
No nie ważne!
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!
Pozdrawia Ollka! :***


4 komentarze:

  1. Gotuj tę pomidorową bo ja głodna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział.... Usycham.... Brak wody.... Dosłownie.... Tu u mnie jest chyba z 1000000000 stopni Celsjusza w cieniu. Xd



    Gratuluję tylu nominacji i Błagam na kolanach o rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałaś mi weny :) już specjalnie dla ciebie piszam rozdzial weny na pomidorową... usycham...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na niedawno powstały rejestr blogów: " Czytać znaczy żyć drugi raz".
    http://czytac-zyc-drugi-raz-rejestrblogow.blogspot.com/

    Rejestr pomaga rozwijającym się autorom na rozpowszechnianie swoich prac. Zachęcamy do dołączenia do rejestru i podzielenia się swoimi pracami z innymi.

    Pozdrawiam i gratuluję nominacji do LBA!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń