poniedziałek, 21 września 2015

NIE!!! Sie popsuł chomik :( Nie czytać tego posta!

Siemaneczko Syrenki!
Przepraszam, że nie ma rozdziału ale (Ewa będzie się śmiać jak to czyta) nie mam WENY!!!
Jestem taka zła, że... Nie wiem co zrobię! Próbuję coś tam napisać ale... takie gónwo mi wychodzi! Wrrr... Ale na pocieszenie mam dla was kilka zdjęć które znalazłam bardzo dziwnych i... dziwnych xD Tak mój chory chomik się popsuł i tak ma xD Od razu mówię mam fazę na... się będziecie śmiać! Mam fazę na Hijack'a xD 
~Ja
AAAAAA!!!!!!! NIE ZNAMY CIĘ!!!!!! JAK MOŻESZ TO LUBIĆ!? TO JEST CHORE!!! 
 ~wszyscy moi Jackowie
Przepraszam! Ale Jelsa nadal króluje w mym czarnym serduszku!
 Jaka ja dziwna jestem xD Ale tak bardzo, że to aż boli więc jak nie lubicie tego paringu to nie oglądajcie tego xD Ale na początku dodam Jelsę czy coś xD
To co? Zapraszam...

Mrrr... Elsia i Jackuś kotecek <3
So Sweet Jacki ;)
My Queen! <3
xD Musiałam xD
I co zatkało kakao! Co?
Ślicznie wyglądasz w różowym Jack xD
Co ty nie powiesz :/ - Jack
Coś bym napisała ale nie mogę to niespodzianka!
Pięknie! <3
A teraz czas na... Hijack i trochę innych! Coś czuję, że zaraz nie będę miała żadnego czytelnika xd

Się z tego śmiałam z 15 minut xd Jestem chora na mózg... Którego nie mam!
Z tego też xD fajna przeróbka co nie?
Muahahaha xD
*.* Jakie słodkie dzidzi :D
Tajemnica została odkryta! Jack nosi różowe bokserki!
Hiccup is drunk! OMG! I Hijack <3 xD
Wy mnie znienawidzicie xD
Jestem zła! Ale fajne zdjęcie xD
Dobra koniec z Hijackiem! Mam dla was na koniec najlepsze zdjęcia według mnie ;)

Jak to pierwszy raz zobaczyłam... Padłam xd
Kocham to zdjęcie! <3
Dobra to na tyle z tych zdjęć i mojego małego wyznania xd Ale wy mnie nadal kochacie? Co nie? Myślę, że choć odrobinę xd 
I nie bójcie się nie zrobię w opku żadnego wątku z Hijack'a Ale ja chce! Ale może taka Pomidorowa? ^^ No nie wiem nie wiem... Kuszące... xD Nic nie obiecuję! Więc się strzec...
To co ja się kuruję z weną (a na Strażnikach mam...) i co?
Trzymajcie się... A! Mam coś jeszcze! 
Czy słyszeliście taką piosenkę Sarsa - Naucz mnie? A słyszeliście z tego przeróbkę od Letniego Chamskiego Podrywu? Nie?! O.o To łapcie! To będzie hymn dla moich blogów! xd


Każdy ma się nauczyć choć refrenu! I śpiewać przed każdą Pomidorową xD
To teraz na poważnie: (Taa chciała byś być poważna...)
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!
Pozdrawia was Ollka!!!
P.S. Wszystkie zdjęcia są z Deviantart'a ale to Dat ass z Google grafiki

5 komentarzy:

  1. Każdy zna Jutro znowu będzie Pomidorowa! ^^
    Oczywiście że Cię kochamy. Tez zaczęłam lubić Hijack. Ale nie było tematu! XD nie. Serio. Jelsa najlepsza.
    Nadal Cię kochamy! :********
    Taka pomidorowa z Hijack który się zmienia w Czastrid i Jelse byl by bombowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeee! Proszę powiedz, że to żart! Że będzie kolejny rozdział! Moje życie straciło w tej chwili sens! Plose, napisz chociaż, nawet takie streszczenie, co stało się dalej. A kochamy cię oczywiście! Pozdrawiam razem z zapłakanym, przez tą nowinę Jack'iem XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hijack w modzie widzę XD A może pomidorowa (trochę ściągnę od lexy, ale a tam XD) że to co napisała lexy tylko jeszcze + Pichelsa która się zmienia w jelsę oczywiście. To było by coś. Dobra nie zanudzam. Nie wiem kto narysował te rysunki czy co to są, ale ... no nie wiem.... ładne, ale Hijack, to nie. To nie to.
    Postaram się nie wyschnąć. ^^
    Przesyłam ci: WENA razy nieskończoność (bym napisała w znakach, ale nie ma takich na mojej klawiaturze.
    No.
    Pozdrawiam. ^.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jebłam przy wszystkich zdjęciach z Hijackiem XDDDD
    Wcześniej też miałam na nich fazę, ale minęła po dniu XD
    Aktualnie mam jazdę na [co dziewczyny z Hangoutów najprywatniejszych i czytelniczki Kociego Życia zauważyły dawno temu] Black Veil Brides, a zwłaszcza na Andy'ego XD
    Wstawiaj Hijacka do opka XDDD możesz napisać że się upili na imprezie i mieli takie wyzwanko XDD a potem wszystko do normy wróci xD

    OdpowiedzUsuń
  5. JUTRO ZNOWY BĘDZIE POMIDOROWA!!!

    a z robiona z weny od wczoraj XD

    XD ta piosenka lansuje mi moozg XD .... :p

    OdpowiedzUsuń