niedziela, 27 września 2015

LA! Dziesiąte! Jedynaste! XD

Siemaneczko Syrenki!
Tak powracam w chwalę i w tym innym czymś xD
Tak, a teraz na poważnie! LA! Tak dwa! (Chyba, że jest ich więcej O.o) A teraz jak to jest w zwyczaju:
Dziękuję bardzo serdecznie:
1. Wiktorii Kot z bloga The Cold Never Bothered me Anyway
2. I mojej imienniczce Oli Frost z bloga Zamrozić miłość na zawsze

Wiki dajesz!

1. Czy kiedykolwiek wygłupiłaś/eś się przed całą klasą? :D
Hmm... Zapewne tak xD 

2. Słuchasz któregoś z tych zespołów: Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Asking Alexandria, Escape The Fate, Alesana, Bravo Fucking Bravo i innych tego gatunku? Jak tak, to który lubisz najbardziej? Jak nie, to czy dzięki temu pytaniu przesłuchasz chociaż jedną piosenkę któregokolwiek zespołu?
Eee... Nie słyszałam o żadnym... ale posłucham ;) Posłuchaj sobie Blue Stahil <3 Kocham

3. Zakochałaś/eś się kiedyś w wokaliście/tce jakiegoś zespołu/piosenkarzu/rce?
Zapewne tak xD Jak każdy młody dziwny człowiek xd 

4. Co sądzisz o tym, że Polska ma przyjąć imigrantów?
Eee... Jestem na tak! Paweł Kozioł! xd

5. Co sądzisz o związkach homoseksualnych?
Ostatnio mam fazę na Hijacka (i nie tylko :3) więc... nie mam nic przeciwko ;)

6. Kuźwa, jakie poważne tematy xD to teraz tak: oglądałaś/eś film Następcy? Co o nim sądzisz/Czy chcesz obejrzeć?
Nie oglądałam i nie wiem czy obejrzę. Jestę lenię XD

7. Wybór number 1:
Gdybyś miał/a przenieść się do świata dobrych Elfów i złych Wiedźm, którym byś chciał/a być?
- Nieśmiertelnym Elfem o pięknym głosie
- Potężną Wiedźmą, znającą wszelkie zaklęcia [+zaklęcie na nieśmiertelność]
- czy może najzwyczajniejszym człowiekiem, który utknął pomiędzy tymi dwoma gatunkami i musi zapobiec wielkiej wojnie?
Potężną Wiedźmą! Była bym OSOM!! xD


8. Wybór number 2:
Gdybyś miał/a wybrać pomiędzy dobrem a złem, które byś wybrała, pamiętając o tym, że:
- wybierasz dobro - skazują cię na dożywocie w lochu z licznymi torturami i innymi takimi, jednak jesteś otoczona/y najbliższymi i wspólnie wytrzymujecie to wszystko
- wybierasz zło - żyjesz w majątku i wygodzie, masz wszystko, czego zapragniesz, ale przed oczyma masz widok zawiedzionych twarzy swoich najbliższych, którzy wybrali dobro
- popełnić samobójstwo przed wyborem, w ten sposób zostając czystym na sumieniu duchem, który potem będzie błądził po świecie?
Chyba bym była zła xd Nie lubię ludzi więc miała bym na innych wywalone xD Taa... Ollka odludek xd

 9. Wybór number 3:
Banalnie proste: gdybyś miał/a do wyboru objęcie władzy nad najbogatszym królestwem świata w XV wieku a życiem milionera w XXI wieku, które byś wybrał/a?
Chyba najbogatsze królestwo XV wieku. Jakoś wolę tamte czasy ;)

10. Jesteś ekstrawertykiem, czy introwertykiem?
Czekaj Ollka najpierw sprawdza co to znaczy... - Jack 
Wcale nie... Ale jestem raczej introwertykiem xd - Ja

11. Chciałbyś/ałabyś być młodszym rodzeństwem Frosta jak ja na tym blogu? XD
Oczywiście, że tak! 

Dobra teraz Olka ;)

1. Do której klasy teraz poszłaś/eś?
Teraz do II gimnazjum :(

2. Opisz swój ideał chłopaka/dziewczyny. ^^ xD
Chłopaka tak... To musi być miły, odważny, nie może mnie traktować jak piórko bo dostanie zaraz w łeb! I chyba po prostu sobą ;)

3. Jesteś raczej cichą osobą, czy tak zwaną mega popularną?
Cichą.

4. Wyobraź sobie że do twojego pokoju wpada twoja ulubiona postać z filmu/książki. I krzyczy takie mniej więcej coś: " Matko (twoje imię) musimy uciekać, (jakiś mega zły arcy wróg) chce cię porwać i pozbawić mocy!" Jak reagujesz? xD
Najpierw wybałuszam oczy gdy go widzę, piszczę ze szczęści robię sobie selifi, autograf, krzyczę przez pięć minut jak to możliwe, że on tu się zjawił, potem pytam się o jaką moc mu chodzi, a dopiero na koniec zaczynam panikować xD

5. Znasz taki parlling "percabeth" albo postać Nico di Angelo? Jeżeli tak co o nich sądzisz?
Percabeth to jest Percy Jackson i Anabeth jakaś tam z filmu Percy Jackson (jaka ja mądra xd), Nica znam tylko z opowiadań, a co o nich sądzę? Niech żyją razem ze sobą w pokoju czym jakimś innym burdelu xd

6. Jak masz na imię i co twoje imię oznacza? Jak chciałabyś mieć na imię?
Aleksandra/Ola miło mi xd Ola oznacza: Aleksandra to kobieta pełna wdzięku, której trudno się oprzeć. Ma mnóstwo pomysłów, a przez to skłonności do wplątywania się w kłopoty, z których potem ciężko jej wybrnąć. Osoby z jej otoczenia mogą być często przerażone oszałamiającą aktywnością Aleksandry. Pewnym jednak pozostaje, że przy niej nikt się nie nudzi. Aleksandra jest jednak nazbyt zaborcza i lubi robić z ludzi swoich niewolników. Zdolności przywódcze doskonali od najmłodszych lat. Pragnie być niezależna i kocha przygody. Może być niebezpieczna, kiedy sprawy nie układają się po jej myśli. Zawsze trzyma rękę na pulsie i lepiej nie krzyżować jej planów. Co innego, gdy pokocha wielką miłością. .... Eee... Tak xd A jakie chciała bym mieć? Nie wiem lubię swoje imię xd

7. Wiem wcześniejsze pytania miały się nijak do blogów więc teraz pytanie związane z nim xD. Lubisz to co robisz? Czyli lubisz pisać te wszystkie opowiadania?
Lubię pisać opka i lubię to co robię xd

8. Ktoś wie że piszesz?
Mama, bracia, cała moja klasa, żony braciszków i kuzynka xd

9. Dzień czy noc?
Noc! W tedy mogę sobie pogadać z Mrokiem xD

10. Lubisz popcorn xD?
Lubię ale zawsze wchodzi w zęby xd

11. Jak się czujesz kiedy piszesz i wiesz że ludziom się podoba to co robisz?
Jakoś tak bardziej dowartościowana bo wiem, że może moja praca komuś się spodobała i uśmiechnął się choć raz xd Orzesz ty jakie to było dziwne O.o Może po ludzku: czuję się fajnejsza xD Taka chamska ja xd 

Teraz jeszcze mam wyzwanie dla wszystkich nominowanych*:
Pójdź z byle jaką torbą podróżną/ walizką do mamy i powiedz że w Arendell/Hogwarcie/Obozie Herosów/dystrykcie/frakcji/ (w głównym miejscu twojej ulubionej książki/filmu) cię potrzebują natychmiast więc wyjeżdżasz. Napisz jak zareagowała. xD
To było tak: 
Mamo! Wyjeżdżam do Arendelle bo mnie potrzebują!-ja 
Gdzie?-mama 
Do Arendelle!-ja 
*mama patrzy na mnie nie pewnie, dziwnie się uśmiecha i kiwa pomału głową*
Ja ci dam wyjeżdżam! Na kolację!-mama
Tak taka reakcja mojej mamy na to xD

To dziękuję za nominację i czas na moją!

Pytanka! O Geez O.o
1. Nudzi mi się. A ci?
2. Czy masz od jakiejś sławnej osoby autograf?
3. Dlaczego blondynka siedzi na zegarze?
4. Oglądałaś wczoraj Kac Vegas albo Smerfy 2?
5. Lubisz film Hotel Transylwania (chyba tak się piszę)?
6. Co sądzisz o Javis? Jack x Mavis
7. Co jest po twojej prawej stronie?
8. Czy masz tak, że jak coś powiesz dziwnego, a inne osoby skojarzą to inaczej i wychodzisz na zboczeńca? Albo po ludzku: gadasz coś, a inni uważają cię za zboczucha?
9. Dlaczego lubisz Jelsę?
10. Co masz na kolację? Głodna jestem.
11. Kiedy rozdział?!

Tak to tyle xD 
Trzymajcie się mokro i nie wyschnąć mi tu!
Pozdrawia Ollka!
P.S. Wena mi wróciła i zaczynam pracować nad rozdziałem ;) Muahaha! I co Ewa! Hus the bitch now? Hu? Hus the bitch? Hos the bitch now? (Tja... Nie ma to jak Bremu xd)

5 komentarzy:

  1. Hejka! No to może najpierw powiem reakcję mojej mamy:

    Zakładam plecak na ramię i mówię:
    -Mamo! Jadę do Burgess bo mnie strażnicy potrzebują!
    -Jakie Burgess? Jacy strażnicy!? -zapytała gotując obiad.
    -Nie ważne!
    -Jakie nieważne?! Ile cię nie będzie, bo muszę wiedzieć kiedy imprezę zrobić!
    -Jaką imprezę?
    -No z okazji, że wyjeżdżasz!
    Wtem do domu wchodzi tata:
    -Co?! Blanka ty wyjeżdżasz! Jak długo cię nie będzie!? -zapytał podekscytowany tatuś.
    Udałam, że mam na nich focha i przyszłam to opisać -_-

    A teraz odpowiem na pytanka:
    1.Trochę.
    2. Jeśli youtuberzy się liczą to tak. Mam od Reziego <3.
    3. Nie wiem, jak na to odpowiedzieć XD
    4. Oglądałam Smerfy 2. Kocham ten film!
    5. Uwielbiam. Niedługo jadę na drugą część!
    6.Nic do niej nie mam. Każdy ma swoje zdanie.
    7.Telefon :)
    8.Taa, ty też?
    9.Sama nie wiem. Jakoś tak po prostu. Może dlatego, że to dwie moje ulubione postacie.
    10. Jabłko! O linie trzeba dbać!
    11. Rozdział niedługo. I ty też lepiej odpowiedz na to pytanie, bo nie wytrzymam, znajdę cię i nie chcesz wiedzieć co dalej :)

    A w ogóle dzięki za nominację (bo chyba jestem nominowana, prawda? to moje rozgarnięcie). Narka! I pisz ten rozdział, bo niewytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie czytam i czytam te wszystkie twoje LA i tak sobie myślę...
    Przestań kraść mi osobowość xD
    A teraz na serio :D Na początku dziękuje za nominację :3
    A jeśli chodzi o te wyzwanie to u mnie wyglądało to mniej więcej tak:
    Schodzę na dół z torbą ,a mój tata z takim zażenowaniem:
    -Co ty znowu wymyśliłaś?
    -Jadę do Arendelle! - oświadczam z dumą.
    -Co? O nie, nie.Nigdzie nie jedziesz!
    -Ale oni mnie tam potrzebują! Ja muszę pojechać.
    Do dyskusji włączyła się jeszcze mama:
    -Pojechać to ty sobie możesz jedynie autobusem do szkoły, a teraz ciii ,bo my Masterchef`a oglądamy.
    I na tym się skończył temat. Reakcja rodziców nie była jakaś epicka czy coś, ale zadanie wykonane xD

    A teraz przejdę do pytań ;)
    1.Oj nudzi :p
    2.Nie :/
    3.Bo chce być na czasie xD
    4.Wczoraj akurat nie , ale kiedyś tam oglądałam ;)
    5.Tak, ponieważ pokazuje ,że w tak naprawdę jesteśmy tacy sami niezależnie od tego jak wyglądamy oraz to ,że "inny" nie znaczy gorszy ;)
    6.Wydaję mi się ,że mogliby być całkiem niezłą parą , ale Jelsa i tak lepsza xD
    (moje zdanie)
    7.Zeszyt od chemii... wielkie dzięki za przypomnienie o tym ,że muszę się uczyć na jutrzejszą kartkówkę :D
    8.Taaak , ale prawie zawsze udaje mi się to jakoś sprostować xD
    9.No cóż... Zdaję mi się ,że najbardziej lubię ich za te przeciwieństwo. Elsa to taka mądra, opanowana, spokojna dziewczyna wychowywana w zamku , a Jack to taki zabawny , towarzyski chłopak nie biorący życia na poważnie. Wydaję mi się ,że dzięki tej "odmienności" (?) dopełniają się i tworzą idealną całość.
    Pewnie moja wypowiedź nie ma sensu ,bo po 22 połową mózgu już śpię , no ale xD
    10.Kolacje miałam już dawno. Były to kanapki z Nutellą... tak , tak wiem będę gruba ,ale i tak jutro będzie koniec świata , także jedzmy to co dobre póki możemy! :D
    A jak już mówimy to końcu świata , to który to już będzie? Bo już tyle ich było ,że nie umiem zliczyć xD
    11.Jak zdam chemie xD

    Jeszcze raz dziękuje za nominację i miłego dnia, wieczora, nocy czy kiedy tam czytasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witom :>
    Dziękuję za moją pierwszą nominację! ^^
    Przy okazji ogarnę twojego bloga xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Nudzi mi się. A ci?
        -Pisząc posty nie bardzo :/. Muszę uruchomić wtedy moją chorą wyobraźnię xd.

    2) Czy masz od jakiejś sławnej osoby autograf?
         -Oczywiście że mam ^^. W moim zbiorze znalazły się autografy Ewy Farny (piosenkarka),                 Energa Czarni (drużyna koszykarska), Daniela Odiji (pisarz) oraz Wandy Chotomskiej (pisarki).

    3) Dlaczego blondynka siedzi na zegarze?
         -Bo nie na dupie. (Mam nadzieję że to dobra odpowiedź ^^)

    4) Oglądałaś wczoraj Kac Vegas, albo Smerfy 2?
         -Tak. Oglądałam Smerfy. Zajesmerfna bajka. Polecam!

    5) Lubisz film ,,Hotel Transylvania"?
        -Tak, bardzo lubię takie klimaty. A że nie lubię horrorów, lecz komedie- ten film (bajka xd) został stworzony dla mnie.

    6) Co sądzisz o Javis? (Jack x Mavis)
         -Osobiście wolę Jelsę ;3 . Ale oczywiście nie narzucam, by nie lubić! Z drugiej strony to całkiem niezłe połączenie. Strażnik i wampir. Dziękuję za kolejny fajny parring. Od jakiegoś czasu szukam nowych.

    7) Co jest po twojej prawej stronie?
         -Poduszka i kołderka ♥

    8) Czy masz tak, że jak powiesz coś dziwnego, a inne osoby skojarzą to inaczej i wychodzisz na zboczeńca?
         -Nieeee! Jestem kompletnie normalną osobą! I wcale nikt mnie nie rozumie! I nie mam swojego idealnego świata, w którym odcinam się od rzeczywistości, by nie myśleć o smutku...

    9) Dlaczego lubisz Jelsę?
         -Uuu... to pytanie wymaga dłuższego rozwinięcia :>. No więc:

    Pewnego dnia Natalia Frost, typowe dziecko internetu, serfowała sobie w necie. Szukała jakiegoś opowiadania o miłości. Czytać opowiadania zaczęłam czytać długo wcześniej (możecie nie wierzyć, ale zaczynałam od Sroletty!). I jadem sobiem na dół a tu takie ,,WUT?!". Wyskoczyła mi jakaś witryna o Jacku Froscie i Elsie. I tak zaczęła się moja prawieroczna, super, mega, ekstra jelsowata podróż!
    Dlaczego Lubię Jelsę? Cóż... odpowiedź jest prosta. Zawsze miałam wielki sentyment do bajek animowanych. Ale zawsze czekałam na bajkę, która ukazywałaby samotność, połączoną z jakąś mocą. Powiecie pewnie- ,,Zaplątani". Również bardzo fajne, ale zbyt wesołe. Kraina lodu i Strażnicy Marzeń, opowiadały właśnie o takich dwóch osamotnionych duszach. Szczerze się wzruszyłam, oglądając je. Poza tym miłość Jacka i Elsy, określiłabym jako zakazaną. Rozumiecie, dwie wytwórnie filmowe, jeden dar. Kocham takie wątki ^^

    10) Co masz na kolację? Głodna jestem.
           -Bardzo chętnie podzielę się z tobą moją jajecznicą c;

    11) Kiedy rozdział?!
           -W swoim czasie... w swoim czasie.

    OdpowiedzUsuń